hejsan ni fina!

Hej alla monsterdiggare! Hur mår ni? Själv mår jag toppen! Skypar med min babe linnea pussgurka. Puss till dig.
Började min dag med att gå upp vid halv 10, käkade frukos framför tv:n och tog det lugnt. Runt 10 halv 11 började jag sminka mig och allt detdär. Mötte upp ida,tilde och linnea 11.20 vid tåget. Var på ung08. Hur kul som helst ju! Vi gick runt och bara hade skitnice. Vid halv4 drog vi upp mot gallerian och gick in på hollister en snabbis. Hittade ett vanligt standard linne där. Efter det drog jag hem till linnea. Mötte upp ida vid ip och kollade på hennes träning ett tag. Gick hem till linnea igen efter det. Gjorde en header till bloggen, drog hem vid 7 och käkade middag. har varit ute med marley och bara tagit det lugnt. Ska nog tvätta bort sminket och allt detdär snart och lägga mig i min underbara säng och kolla på en bra film. Vi höres imorgon. Puss
 
-Victoria
 
 
 
 

Kommentarer!



Namn:
Är jag din vän?

E-postadress: (Bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Vad var det du ville sötnos? skriv det här:

Trackback
RSS 2.0