dagen igår-dagen idag

Hola! Igår så gick jag upp 9 som vanligt, då gick jag och käkade frulle. Sen snackade jag med vicki på skype en stund och då kom hon hit till mig och vi spelade lite wii och bara tog det lungt. Sen vid 5 behövde hon dra och köpa innebandy skor i kungenskurva. Men hon ringde sen när hon kom tillbaka och då bestämde vi att vi skulle göra något då också. Så jag käkade, kollade på ett C.S.I avsnitt och sen gick jag och mötte upp henne. Eller mötte upp och mötte upp, sprang runt och letade efter henne för då hade jag suttit och väntat på henne i typ 15 minuter. Sen när vi äntligen träffades så hade vi tydligen suttit typ 10 meter från varandra och båda hade väntat super länge... Och eftersom att vicki inte hade med sig sin mobil så blev allt så mycket komplicerat :P. Men jaja, Sen när vi äntligen träffades så  gick jag, vicki & jonte upp till vår skola och var vid klätterställningen, fast jonte behövde dra typ direkt. Men jag och vicki satt kvar där, snackade om allt & inget och gungade lite. supermysigt! Sen vid 9 så började jag gå hemmåt. 
 
Vad som händer idag:
 
Idag så blir det antingen att jag,vicki och kanske ida och tilde drar till grönan. Jag och vicki kommer isånnafall vara där när dom öppnar tills dom stänger (15:00-22:00) Men vädret ser ju inet sådär super ut så vi får se hur det blir.
 
Annars så blir det spa-mys, tror vi. Med ansiktsmask, fixa benen, naglarna, dricka smoothie osvosv. Bara ta det suuuuuper lungt nu innan skolan drar igång imorgon. 
 

Kommentarer!



Namn:
Är jag din vän?

E-postadress: (Bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Vad var det du ville sötnos? skriv det här:

Trackback
RSS 2.0