my daaaay

Hejsan! sorry för uppdateringen. Men iallafall, Började halv 10 idag så fick lite sovmorgon. Då gick jag & ida tillsammans upp till skolan och sen gick hela klassen till långsjön (sjukt onödigt att jag gick upp till skolan först för vi gick förbi mitt hus påväg till långsjön) Där så gick vi runt HELAAAAA långsjön, käkade vi korv, gick tipspromenad och vissa badade. Jag och tilde tänkte bada, men sen när vi bytt om och allt så hade alla gått upp, hahah forever alone. Sen slutade vi vid 12-13 tror jag, kommer inte riktigt ihåg.. Sen fick vi gå hela vägen hem också.. Direkt när vi kom hem så gick tilde och ida hem till sig och jag och ida drog hem till mig, drack fanta (det var så varmt) och sen drog vi ner till ip där typ halva klassen var plus några andra. Så jag har gått i stort sett hela dagen, så nu är mina fötter trasiga.. Efter ip så drog vicki & tilde till lidl och köpte cola & chocklad medans jag och ida gick hem till ida och fixade drinkar till oss fyra (tilde och vicki kom till ida efter lidl) och vi hällde i taco sås i tildes och vickis drinkar, HAHAHAHA. Och nyss så kom jag hem, mamma skjutsade hem mig för att det började ösregna.. Tack mammi. Och mitt inlägg blev úber tråkigt men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.. 

Kommentarer!



Namn:
Är jag din vän?

E-postadress: (Bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Vad var det du ville sötnos? skriv det här:

Trackback
RSS 2.0