Nice dag!

Tjäna tjäna! Har precis äkat midda typ. Har träning halv sju men trodde den var 6 så det var därför jag åt tidigt (inte för hag tror att ni bryr er men iaf.) Skolan idag var chill, slutade vid 12, NICE! Det ända vi gjorde var typ att få massa papper, önska vilka man skulle vara med och käka lunch. Efter skolan så drog jag,linnea,tilde och ida ner till ip. Simon,anton och steffe kom också, så var med dom lite. Lite senare kom det några som linnea hade kikat med och dom var snälla. Spelade typ fotboll med dom ;). Kom hem runt fyra och bara gjorde ingenting. Tror jag inte orkar blogga efter träningen men skriver imorgon. Puss
Akta jag kan karateeeee!
 

Kommentarer!



Namn:
Är jag din vän?

E-postadress: (Bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Vad var det du ville sötnos? skriv det här:

Trackback
RSS 2.0