underbar helg med linnea

Hej sweeties! Sorry för dålig uppdatering, men har inte hunnit förns nu. Orkade inte blogga efter matchen i fredags men det blev 11 iaf. Lördagen- Vaknade halv 10 typ, var tvungen att packa till landet och vid 11 var jag funktionär med fotbollslaget. Drog direkt ut till landet med linnea efter det. Vi hade det så jäkla mysigt. Vi kom typ dit vid halv tre tror jag. Jag visade henne runt och vi packade upp och lite sånt. Vid halv 4 typ så tog vi båten in till dalarö och käkade och kolla runt lite. Tog massa bilder också. Sen tog vi båten hem. När vi kom "hem" så åkte vi ring och tog en massa bilder. Vid 8-9 så käkade vi kräftor. Sen spelade vi chicago. Somnade runt halv 3 tror jag. Vi åkte ganska tidigt idag, så var hemme runt 2 kanske, käkade lite oich städade rummet. Halv sex cyklade jag och linnea på fys. När jag kom hem duschade jag och käkade frukt. Just nu chattar jag lite med några kollar lite halft på hungerspelen också. Pussen
Åh är jättesegt att ladda upp bilder så dom kommer imorgon.

Kommentarer!



Namn:
Är jag din vän?

E-postadress: (Bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Vad var det du ville sötnos? skriv det här:

Trackback
RSS 2.0