stan

hola amigos! Idag så har jag varit inne i stan med victoria! Först så gick vi till hollister, sen gick vi till bikbok i gallerian och sen gick vi till donken och käkade lite lunch. Efter lunchen så gick vi till en affär som heter ''ohio'' har aldrig varit där inne förut, Men det är en affär som är grymt billig och har ganska snygga kläder. Vissa kläder är bara skit, men vissa är faktiskt riktigt snygga/bra. Jag hittade en grymt fin skinnjacka där, men hade inte tillräckligt med pengar, annars hade jag LÄTT köpt den! Efter ''ohio'' så gick vi till ''Accessorize'' som är ungefär som glitter. Sen gick vi till ''yves rocher'' och kollade på parfymer, och sen till sist gick vi till gina tricot. Detta fick jag med mig hem!
 
Hood från hollister, 350:-
 
Jeans från bikbok, 199:-
 

Och båda är mycket snyggare i verkligheten..
 

Kommentarer!



Namn:
Är jag din vän?

E-postadress: (Bara jag kan se)

Har du någon blogg?:

Vad var det du ville sötnos? skriv det här:

Trackback
RSS 2.0